VAD TYCKER NI?

Nu har vi avslutat vårat projektarbete och vi vill hemskt gärna ha era kommentarer angående vad ni tyckt varit bra respektive dåligt med vårat projektarbete. Vilket inlägg har varit det roligaste osv.

Vi hoppas på att så många som möjligt kommer att skriva vad ni tycker för det är en del av vårat jobb.

Vi är glada över att ni sponsrat oss i vårat projektarbete och att ni faktiskt kommenterat så mycket som ni har gjort.

SÅ... TACK på förhand och vi hoppas verkligen på att ni skriver precis vad ni tycker!


PUSS&KRAM


/ STINA&LINA


Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker att ni har gjort ett bra jobb =) kul att ni valde nånting annorlunda att göra ett projekt på. good work!

2009-03-03 @ 21:46:18
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: sofialinnéa

de som va bra va att ni tipsade om roliga bloggar (; har inget dåligt att säga. PUSS

2009-03-03 @ 22:21:12
URL: http://comearound.blogg.se/
Postat av: Teresia

jag tycker att eran blogg och projektarbete har varit väldigt intressant , och jävligt kul att läsa! tråkigt att ni ska sluta.. vore skoj om ni fortsatte lite ibland. :) eller om ni har personliga bloggar :) PUSS på er !! :D

2009-03-04 @ 11:12:54
URL: http://teresiasc.blogg.se/
Postat av: evelina

Ni har vart duktiga, men jag hade velat se lite mer inlägg :P Gillar att ni hade massa gästbloggar och även en liten kändisgästbloggare :*

2009-03-04 @ 13:18:01
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: amanda.

har väll inte tittat in varje dag precis men dom gånger jag väl tittar in här så gillar jag det jag läser. Blir alltid överraskad med bloggar som jag inte visste existerade (hade alltid trott att jag visste alla) så eftersom ni bloggar om bloggar tycker jag ni har gjort ett bra jobb!

2009-03-04 @ 17:23:07
Postat av: Alexandra

Hej tjejer!



Jag tycker ni har gjort ett riktigt bra jobb med eran blogg. Har befunnit mig på andra sidan jorden under nästan hela erat projekt men ändå läst eran blogg dagligen.



Ni har haft ett bra upplägg och gillar era inlägg om olika bloggare. Har varit som en liten mall och inspirationskälla över vilka bloggar som man kan surfa runt och läsa.



Ett favorit inlägg var om Carolina Gynning. Om henneskläder och om vad hon skriver om på sin blogg. Visste inte tidigare att hon hade en blogg cch nu mera läser jag den dagligen med.



Tack tjejer för ett kanon jobb!!'

2009-03-04 @ 19:10:37
Postat av: Jocke A

E ja snygg? (A)

2009-03-04 @ 22:03:31
Postat av: alex

Ni har gjort ett bra jobb med att sålla fram alla bloggar. För det kändes inte direkt som att ni valde bloggar på måfå.

Very good

2009-03-13 @ 22:56:05
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: Sara

jag har följt bloggen varenda dag och gud vilket bra jobb tjejer! :D<3<3

2009-03-16 @ 12:33:29
Postat av: glatt fan!

så tråkigt att ni är klara med projektarbetet. hoppas ni håller igång med bloggen endå :P kram

2009-03-16 @ 12:35:07
Postat av: Emilia

tack vare er så är Linda rosing min idol!

2009-03-16 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0