Modebloggar

En gammal artikel tagen ur Sofies mode!

She city
shecity

Beskrivning: En salig blandning av mode, senaste flirten & galna upptåg!


Käthe's modeblogg
kathes

Beskrivning: Jag är en 33-årig tjej med sambo och son som bloggar om kläder, hudvård och smink. Jag gillar att shoppa budget, gärna i webbutiker. Dagens outfit nästan varje dag och shoppingtips i budgetklass är min specialtet.


Monokel.
monokel 

Beskrivning: Överpluggad modeälskare med sambo och två katter. Samt en stor portion sunt bondförnuft.


Collective
collective

Beskrivning: Vi gör trendspaningar, stiltips, kikar i folks garderober, intervjuer, stildagböcker och modefotograferingar!


Veras värld
VERA 

Beskrivning: Livets ytligheter å lite till.


Modeflickan
modeflickan 

Beskrivning: Jag som bloggar skriver om mode och annat ytligt strunt som definitivt intresserar.


Stila
stila 

Beskrivning: Jag heter Lova är 20 år och bor i Lund. Pluggar media och jobbar på Topshop. Skriver mest om mode, men också om inredning, recept och andra tips och trix!


Modeskytt
modeksytt 

Beskrivning: En 25 årig tjej som är bosatt lite utanför Stockholm, i Nacka. Älskar allt som har med mode att göra. Väskor och skor ligger mig närmast!


Annies World
annie 

Beskrivning: PD Annie spanar på stan. Jag recenserar restauranger, caféer, butiker, böcker och filmer. Sen visar jag även lite av utsidan.


Bohemica
bohemica 

Beskrivning:Bohemica är en 17-årig tjej från Täby som älskar pyssel av olika slag. Går andra året på det Estetiska programmet, inriktning Bild & Form. Skrattar nästan jämt men blir grinig om hon inte får sitt kaffe. I bloggen skriver hon om allt möjligt, men det viktigaste är att hon inspirerar sina läsare!


Shit Pommesfrites

shitpom 

Beskrivning: Hobbyfashionista, kändisjunkie, mediahora


Sophie's Fashion
sophie 

Beskrivning: Sophie´s Fashion tolkar modet på sitt egna sätt och rapporterar om de senaste trenderna, intervjuar folk i modebranschen, försöker att lyfta fram nya och kreativa designers och gräver gärna bland sina gamla Vogue magasin.


Sofiaovarlden
sofiaovarlden 

Beskrivning: En spontanshoppande virrpannas syn på mode livet och kärleken.


Gordon & Jag
gordon 

Beskrivning: Yeh-Yeh girl älskar shopping, smycken, väskor, make-up. Även en och annan gästbloggare kan dyka upp.


BEAUTIFULONES
beuti 
Beskrivning: Kulturstuderande, shoppingberoende, fotointresserad bloggmaniac och on and off model slash actress som ligger vaken om nätterna och obsessar över Den Perfekta Outfiten. Jobbar extra som reporter, har skyhöga ambitioner och världens sämsta immunförsvar. Bloggar om mitt liv, mode, stil, film, foto allt som är viktigt, på riktigt.

shopoholychic
shopoholic 

Beskrivning: Shopoholychic är, som namnet avslöjar, en obotlig shopoholic, men faller även in under kategorin inredningsnörd. Särskilt svag för skor och secondhandprylar. Bloggar om mode, secondhand, trender, design och livet i allmänhet


Sigrid
sigrid 

Beskrivning: Liten tjej med stor garderob. Jag bjuder på en blandning av outfits, tips, vintage-fynd, modefavoriter, highfashion och Sigrid. Kan det bli bättre?


MiaShopping
mia 

Beskrivning: MiaShopping - för dig som gillar shopping. På MiaShopping kan du hitta de senaste butikerna med de populäraste märkena just nu. Du kan läsa och kommentera blogginlägg, recensera butiker och få information om utförsäljningar och reor


Engla's showroom
engla 

Beskrivning: "Fashion fades. Style is eternal"


Right Now
righnow 

Beskrivning: 18 årig tjej, bor i Sthlm och i Frankrike. Beroende av mode, smink, shopping samt tidningar. Bloggen handlar dock inte om mig själv som person...


Fröken SötSur
sotsur 

Beskrivning: Mode, rebusar, makeup och annat sött och surt. Barnslig med en twist!


Legally Blonde
legally 

Beskrivning:Mitt liv, kort och gott

Jag bloggar om det som händer i min värld: tentaångest, musik, uteliv, mode, skönhet, resor, vänner, utveckling och inveckling.


Fashion, Fame and Everything in between
fashion 

Beskrivning: 20 årig tjej som skriver om mode, kändisar, skor, kläder, hår- och hudvård, film, musik, sig själv och allt annat som kretsar i hennes värld. När hon inte skriver i bloggen går hon i skolan och läser andra terminen på medie- och kommunikationsprogrammet i Jkpg.


Amanda
amanda 

Beskrivning: En tjej från västkusten som skriver om mode,shopping,skönhet,personligheter och mycket annat. Jag bjuder även på outfits, tips och lite annat smått & gott.


Lolita
lolita 

Beskrivning: Modegalen tjej som är bosatt i Stockholm men drömmer om Paris, eleganta kläder och cappuccinos i solsken.


Rubia.se
rubia 

Beskrivning: Studentska i Uppsala med passion for fashion.


Hanna Fridén
hanna 

Beskrivning: Jag är tjugo. Jag är illustratör, grafisk formgivare, jobbar med bok och magasinproduktion. Är mingelfotograf åt Stureplan.se, klubbmodespanare åt Modette, och bloggare.


Sjukt bra

sjuktbra 

Beskrivning: Personliga tankar om mode etc. Modestuderande tjej som bloggar om ämnen som intresserar och berör mig.


Mills svada
mills 

Beskrivning: busflicka i behov av verklighetsflykt. Tar mig till ytligheternas land och drömmer mig bort till en lyxigare tillvaro.


PUSS och HEJ /Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0