Linda Rosing

Nu när ett inlägg är skrivet om Bobby, så kan jag lika gärna passa på att länka till Linda Rosings blogg.

I hennes liv har det hänt mycket. Hon var med i Big Brother, hade sex i tv, flera gånger tror jag om jag minns rätt. Hon träffade sin pojkvän där inne som förövrigt inte finns med i hennes liv nu. Hon har barn också men med en annan man.
Hon har också varit med i Sanningens Ögonblick dels för att vinna pengar och avslöja det smaskigaste detaljerna i hennes liv. Hon har också skrivt en bok om sig själv "den nakna sanningen". Just nu håller de på att spela in ett tv program om där det gäller att hitta sin man. Hon träffar och dejtar killar och meningen med detta är att hon ska hitta "the love of her life" eller någonting liknande.

Jag själv tycker att hon är cool, hon har klarat av mycket och kallas skandaldrottning i media och på de flestas läppar.
Men på något sätt så beundras jag.

PUSS och HEJ/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0