JENNIE, JENNIE!


J    E    N   N   I   E   S     -     L     C   E

Intressant fakta om mig:


Jag bor i en medelstorstad och jag älskar H&M.
Jag använder budgettandkräm och tvättar håret med Ica-schampoo.
Sen har jag aldrig köpt en klänning för 4000 kr eftersom jag är en vanlig fattig student!
Välkommen hit!


Följ min blogg:
bloglovin 


Här är ett exempel på vad för slags saker som finns med i Jennies blogg;

Axe


Idag i duschen så såg jag det här.

Jag vet att både min bror och min pojkvän använt den här, så är lite skeptisk till deras slogan.

Har ni märkt någon skillnad?




Hon verkar som en helrolig tjej! För alla som gillar humor; www.jenniesplace.blogg.se


PUSS&KRAM

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0