Elaka kommentarer, hur orkar ni?

Allvarligt, jag sitter och glor runt på massa bloggar som vanligt, eftersom att jag läser uppemot 50st om dagen. Vissa av läsarna kommenterar så himla elakt! Jag blir förbannad när jag ser det. Som exempelvis Blondinbella, de flesta av hennes läsare avskyr henne och kollar bara in hennes blogg pga att det vill ha något att irritera sig på! Jag blir galen när jag ser det här. Även fast tillochmed jag stönade YES när jag jag fick veta att hon åkt ut Lets Dance, så går jag endå inte in på hennes blogg för att  skriva hur dålig hon var och att det var rätt åt henne. Jag ska visa några kommentarer som kan göra mig fruktansvärt irriterad. Och svaret är JA, ni som kommenterar är bara så jävla avundsjuka, på riktigt! Bruden har hur mycket cash och uppmärksamhet som helst. Hon är känd via bloggen som alla i bloggvärlden också försöker vara. Ni är avundsjuka!

Calle Schulmans blogg:

Sv: Sv: Sv: Well....

Sosse jävel är ett ord (Sossejävel) Din jävla horunge!

Rubrik...

Vi vet att du tycker Jon Spendrup är kool och att han har en banan. Men din patetiska lille ångestfyllda dvärg, kan du inte komma på något eget ? Så jävla komplexfylld... Nej du är inte rik eller snygg, deal wit it !

Rubrik...

du gillar korv för du är en smutsig bög

Linda Rosings blogg:
-bimbo det kommer gå dåligt för dig.
botoxen slår fel och du kommer se ut som en
gammal tant .

du är sorglig och en mycket sjuk människa.
du är äcklig

-äckel du e såååååå äcklig. Kanal 5 måste hjälpa så att du får vård. dem utnyttjar en stackars sjuk människa som dig. Vakna upp ur din koma,

-stackars dina anhöriga och speciellt dina barn.
------------------
-Instämmer, det måste vara ngt stort sjukt fel på dig =(

Blondinbellas blogg:
hejpådigbiatch så ful så ful
2009-jan-25 kl. 01:43


ANISA :Helt seriöst så hoppades jag på att du skulle åka ut. Inte för att du dansade sämst utan för hela du är som en fejk barbiedocka i tv. Ibland undrar jag om du gör till din pipiga röst eller om du verkligen har något fel på stämbanden. Du har lyckats nå din framgång genom din blogg, vilket jag respekterar och beundrar. Men mer än så förtjänar du inte. Inte i min ögon iallafall.

Sanningen talar /kram
2009-jan-25 kl. 12:35


Tattoolady : skönt du åkte ut, överdriven jävla miss preppy och det är hemskt att unga tjejer ser up till dig.
Du är så grymt egotrippad men låtsas verkligen att du bryr dig om människor och att du är smart och har mycket viktigt att säga, folk läser din blogg o hånar dig, alla jag snackar med avskyr dig och ingen tar dig på allvar.
Men visst du tjänar bra på att va sveriges hatobjekt, för om så många gillar dig borde de väl röstat på dig i let's dance ?

2009-jan-25 kl. 15:21



Nu hittar jag dessvärre inte dem värsta på blondinbellas blogg. Men ACK så elaka vissa är. Kolla in Linda Rosings blogg och hennes kommentarer. Hoppas hon inte läser dem. Fan jag blir galen asså! SLUTA LÄS BLOGGARNA DÅ!

Usch så skönt att få detta ur sig..

PUSS och HEJ/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0