Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Självkänsla och tänkvärda inlägg är vad Viktorias blogg är baserad på.

Jag tycker att det är grymt viktigt med självkänsla och jag tror faktiskt att det är alldeles för många tjejer och killar i bloggvärlden och utanför bloggvärlden som har en dålig självkänsla och jag tror att man kan behöva lite hjälp och tips då och då för att försöka ta sig uppåt. Jag läser säkert 50 bloggar om dagen och jag tycker att det är alldeles för många inlägg om hur personer sitter och beklagar sig över sitt utseende och speciellt om vikt.
För dem personer som inte riktigt har kommit in i stadiet till anorexia eller djup depression än har fortfarande chansen att rycka upp sig innan saker och ting är för sent. Det värsta av allt är att i princip ingenting stämmer.
När det gäller utseende har jag läst så många bloggar om otroligt söta tjejer och killar som beklagar sig över saker som inte ens är synligt för oss andra. Jag vet inte vad ni tycker och jag vet att det kan vara svårt att bara ändra på sig över någon eller några dagar men.... SJÄLVKÄNSLA/SJÄLVFÖRTROENDE kan vara det attraktivaste som finns.

Tänk på det! Det är så synd på så många söta människor.

Gå därför in och läs Viktorias blogg och se om du kan hitta något inlägg som passar dig.
Snälla sök hjälp eller verkligen försök på egen hand innan det går för långt.






PUSS&KRAM

/ S

Kommentarer
Postat av: sofialinnéa

att självförtroende och självkänsla är det attraktivaste en person kan ha är sant som fan.

2009-02-13 @ 00:58:03
URL: http://comearound.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Detta inlägget har jag helt missat, tack så mycket för att du skrev om min blogg!

2009-03-05 @ 11:33:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0